Administrator
Tutaj, zasięgniecie informacji, jak utworzyć wątek Budynki w forum swojej firmy (http://www.gamedevpbf.pun.pl/viewtopic.php?id=11 - najpierw przeczytaj wątek w tym linku, po jego przeczytaniu przejdź tutaj).
Szablon wygląda następująco.Biura główne: poziom 1
Centrum testowania gier: brak
Centrum nagrywania dźwięków: brak
Biuro badań: brak
Fabryka: brak
Centrum testowania platform: brak
Centrum pakowania: brak
Magazyn: brak
Biuro wydawnictwa: brak
Jeśli gracz postanowi kupić jakiś budynek, lub rozbudować (zwiększyć poziom), należy zamiar ten napisać w poście pod tymże wątkiem a poziom budynku zaktualizować na "w trakcie budowy poziomu X", gdzie X to poziom, który teraz się buduje.
Poniżej jest lista budynków, kosztów, itp.
Biura główne: Jeden z najważniejszych budynków w takiej firmie, i jedyny z jakim zaczynasz. Determinuje on bowiem, ile maksymalnie możesz mieć zatrudnionych ludzi. Jest to budynek, którego poziom może być zwiększany w nieskończoność.
Każdy poziom:
-Zwiększa maksymalny limit ludzi, tak, że wynosi on (x^2+x)*2,5, gdzie x to poziom budynku (czyli na przykład, biura poziomu 1 będzie mogło mieścić 5 ludzi, zaś 7 poziom pomieści ludzi w liczbie 105)
-Jest droższy od poprzedniego o 40 procent (drugi poziom kosztuje 100000 dolarów)
-ma czas budowy równy 40 tygodni + 2x tygodni, gdzie x to poziom.
Centrum testowania gier: Jest ono potrzebne, aby potem nie okazywało się po wydaniu gry, że jest jakiś poważny bug szargający twoją reputację. Są trzy poziomy, każdy zmniejszający prawdopodobieństwo takiego zdarzenia.
Poziom 1 - 200000$, 30 tygodni budowy
Poziom 2 - 500000$, 40 tygodni budowy
Poziom 3 - 1000000$, 50 tygodni budowy
Centrum nagrywania dźwięków: Zwiększa jakość nagrywanych dźwięków, ulepszając odczucia audio-wizualne z gry
Poziom 1 - 200000$, 30 tygodni budowy
Poziom 2 - 500000$, 40 tygodni budowy
Poziom 3 - 1000000$, 50 tygodni budowy
Biuro badań: budynek bezpoziomowy (albo jest albo go nie ma). - Umożliwia prace nad różnymi technologiami, jak miniaturyzacja, algorytmy kompresji, itp. Jego budowa kosztuje 750000 i trwa 60 tygodni. Po jego zbudowaniu, musisz utworzyć odpowiedni wątek w forum tajne.
Fabryka: Budynek, w którym produkujesz platformy. Poziomów: 8
Każdy kolejny poziom:
-Zwiększa wydajność tak, że liczba wyprodukowanych platform zwiększa się do 200(x^2) na linię produkcyjną, na okres dwóch tygodni, gdzie x to poziom.
-Kosztuje 1,7 raza więcej od poprzedniego (pierwszy poziom kosztuje 150000$)
-buduje się 1,1 raza dłużej od poprzedniego (pierwszy poziom wymaga 40 tygodni do wybudowania)
-zwiększa ilość linii produkcyjnych tak, że ich ilość to x/2, po zaokrągleniu w górę, gdzie x to poziom.
Centrum testowania platform: O ile centrum testowania gier dba o to, by gracze nie byli testerami twojej gry, o tyle centrum testowania platform dba o to, by twoja cudowna platforma nie zaczęła się palić po podłączeniu do prądu, tak skrótowo mówiąc. Każdy kolejny poziom oczywiście zwiększa prawdopodobieństwo wykrycia takiego błędu przed wypuszczeniem platformy na rynek.
Poziom 1 - 500000$, 34 tygodni budowy
Poziom 2 - 1000000$, 44 tygodni budowy
Poziom 3 - 2000000$, 54 tygodni budowy
Centrum pakowania: W centrum pakowania zarządza się pakowaniem i transportem gotowych platform. Każdy kolejny poziom zmniejsza koszty produkcji platform
Poziom 1 - 200000$, 30 tygodni budowy
Poziom 2 - 500000$, 40 tygodni budowy
Poziom 3 - 1000000$, 50 tygodni budowy
Magazyn: To tu zalegają platformy które się nie sprzedają i gry, które wydajesz, gdy sam jesteś wydawcą.
Poziomów: 5.
Każdy kolejny poziom zwiększa pojemność magazynu dwukrotnie (pierwszy mieści 5000 platform lub 50000 gier), zwiększa cenę 1.2-krotnie (pierwszy kosztuje 100000 $), wydłuża czas konstrukcji o 4 tygodnie (czas konstrukcji pierwszego to 40 tygodni)
Biuro wydawnictwa: Biuro te umożliwia ci samodzielne wydawanie gier, zarówno swoich, jak i czyichś. Warto wspomnieć, że w tym budynku mieści się również hala do produkcji kolejnych nośników gier. Jest 6 poziomów, każdy kolejny:
-zwiększa wydajność produkcji, tak że ilość wyprodukowanych gier to 230(x^2) na linię, na okres dwóch tygodni.
-kosztuje 1,6 raza więcej od poprzedniego (gdzie pierwszy poziom to wydatek 200000$)
-buduje się 1,1 raza dłużej od poprzedniego (pierwszy poziom wymaga 40 tygodni do wybudowania)
-Zwiększa ilość linii produkcyjnych tak, że na każdy poziom przypada ich 35.
Offline