Ogłoszenie

Aktualna data świata gry - 1 stycznia 1980 roku (do momentu oficjalnego rozpoczęcia gry będzie ona stała w miejscu)

Obecna sytuacja na rynkach:
USA - dobra sytuacja
Kanada - dobra sytuacja
Europa kontynentalna - dobra sytuacja
Zjednoczone Królestwo - dobra sytuacja
Skandynawia - dobra sytuacja
Kraje bloku wschodniego - brak możliwości sprzedaży
Japonia - dobra sytuacja

ZE WZGLĘDU NA OGRANICZENIA HOSTINGU PUN.PL FORUM JEST W TRAKCIE PRZENOSZENIA DO INNEGO HOSTINGU

#1 2011-10-06 20:19:19

JackCossack

Administrator

Zarejestrowany: 2011-10-03
Posty: 19
Punktów :   

Budynki

Tutaj, zasięgniecie informacji, jak utworzyć wątek Budynki w forum swojej firmy (http://www.gamedevpbf.pun.pl/viewtopic.php?id=11 - najpierw przeczytaj wątek w tym linku, po jego przeczytaniu przejdź tutaj).

Szablon wygląda następująco.

Biura główne: poziom 1
Centrum testowania gier: brak
Centrum nagrywania dźwięków: brak
Biuro badań: brak
Fabryka: brak
Centrum testowania platform: brak
Centrum pakowania: brak
Magazyn: brak
Biuro wydawnictwa: brak


Jeśli gracz postanowi kupić jakiś budynek, lub rozbudować (zwiększyć poziom), należy zamiar ten napisać w poście pod tymże wątkiem a poziom budynku zaktualizować na "w trakcie budowy poziomu X", gdzie X to poziom, który teraz się buduje.

Poniżej jest lista budynków, kosztów, itp.

Biura główne: Jeden z najważniejszych budynków w takiej firmie, i jedyny z jakim zaczynasz. Determinuje on bowiem, ile maksymalnie możesz mieć zatrudnionych ludzi. Jest to budynek, którego poziom może być zwiększany w nieskończoność.
Każdy poziom:
-Zwiększa maksymalny limit ludzi, tak, że wynosi on (x^2+x)*2,5, gdzie x to poziom budynku (czyli na przykład, biura poziomu 1 będzie mogło mieścić 5 ludzi, zaś 7 poziom pomieści ludzi w liczbie 105)
-Jest droższy od poprzedniego o 40 procent (drugi poziom kosztuje 100000 dolarów)
-ma czas budowy równy 40 tygodni + 2x tygodni, gdzie x to poziom.

Centrum testowania gier: Jest ono potrzebne, aby potem nie okazywało się po wydaniu gry, że jest jakiś poważny bug szargający twoją reputację. Są trzy poziomy, każdy zmniejszający prawdopodobieństwo takiego zdarzenia.
Poziom 1 - 200000$, 30 tygodni budowy
Poziom 2 - 500000$, 40 tygodni budowy
Poziom 3 - 1000000$, 50 tygodni budowy

Centrum nagrywania dźwięków: Zwiększa jakość nagrywanych dźwięków, ulepszając odczucia audio-wizualne z gry
Poziom 1 - 200000$, 30 tygodni budowy
Poziom 2 - 500000$, 40 tygodni budowy
Poziom 3 - 1000000$, 50 tygodni budowy

Biuro badań: budynek bezpoziomowy (albo jest albo go nie ma). - Umożliwia prace nad różnymi technologiami, jak miniaturyzacja, algorytmy kompresji, itp. Jego budowa kosztuje 750000 i trwa 60 tygodni. Po jego zbudowaniu, musisz utworzyć odpowiedni wątek w forum tajne.

Fabryka: Budynek, w którym produkujesz platformy. Poziomów: 8
Każdy kolejny poziom:
-Zwiększa wydajność tak, że liczba wyprodukowanych platform zwiększa się do 200(x^2) na linię produkcyjną, na okres dwóch tygodni, gdzie x to poziom.
-Kosztuje 1,7 raza więcej od poprzedniego (pierwszy poziom kosztuje 150000$)
-buduje się 1,1 raza dłużej od poprzedniego (pierwszy poziom wymaga 40 tygodni do wybudowania)
-zwiększa ilość linii produkcyjnych tak, że ich ilość to x/2, po zaokrągleniu w górę, gdzie x to poziom.

Centrum testowania platform: O ile centrum testowania gier dba o to, by gracze nie byli testerami twojej gry, o tyle centrum testowania platform dba o to, by twoja cudowna platforma nie zaczęła się palić po podłączeniu do prądu, tak skrótowo mówiąc. Każdy kolejny poziom oczywiście zwiększa prawdopodobieństwo wykrycia takiego błędu przed wypuszczeniem platformy na rynek.
Poziom 1 - 500000$, 34 tygodni budowy
Poziom 2 - 1000000$, 44 tygodni budowy
Poziom 3 - 2000000$, 54 tygodni budowy

Centrum pakowania: W centrum pakowania zarządza się pakowaniem i transportem gotowych platform. Każdy kolejny poziom zmniejsza koszty produkcji platform
Poziom 1 - 200000$, 30 tygodni budowy
Poziom 2 - 500000$, 40 tygodni budowy
Poziom 3 - 1000000$, 50 tygodni budowy

Magazyn: To tu zalegają platformy które się nie sprzedają i gry, które wydajesz, gdy sam jesteś wydawcą.
Poziomów: 5.
Każdy kolejny poziom zwiększa pojemność magazynu dwukrotnie (pierwszy mieści 5000 platform lub 50000 gier), zwiększa cenę 1.2-krotnie (pierwszy kosztuje 100000 $), wydłuża czas konstrukcji o 4 tygodnie (czas konstrukcji pierwszego to 40 tygodni)

Biuro wydawnictwa: Biuro te umożliwia ci samodzielne wydawanie gier, zarówno swoich, jak i czyichś. Warto wspomnieć, że w tym budynku mieści się również hala do produkcji kolejnych nośników gier. Jest 6 poziomów, każdy kolejny:
-zwiększa wydajność produkcji, tak że ilość wyprodukowanych gier to 230(x^2) na linię, na okres dwóch tygodni.
-kosztuje 1,6 raza więcej od poprzedniego (gdzie pierwszy poziom to wydatek 200000$)
-buduje się 1,1 raza dłużej od poprzedniego (pierwszy poziom wymaga 40 tygodni do wybudowania)
-Zwiększa ilość linii produkcyjnych tak, że na każdy poziom przypada ich 35.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bytowskaskillownia.pun.pl www.bakugan.pun.pl www.infstorun.pun.pl www.4girls.pun.pl www.herbstazachod.pun.pl